Ükspäev juhtus selline asi, et Välk oli teinud sõidu ajal
korraliku paugu ja peale seda oli õlirida taga. Ma tõmbasin köieotsas koju. Kodus proovisin autot veel käima panna ja omal jalal hoovis natuke liigutada, aga väikse ragina saatel hakkas metalli pudenema umbes nagu nu-pogodi multikas siili autol. Avastasime, et difrist on tükid väljas.
Iks kaapis käigukasti pealt kõik organid maha ja võttis kasti käppelt lahti, aga küljest ära ei saanud, kuna puudus spetsiaalne 12-kandiga torx T40 taoline võti, mis peaks olema mingi volkari eritööriist pooltelje poltide jaoks. Ühe poole sai isegi T40-ga lahti, aga teisel pool on nats kehva ligipääs ja nii see kast seal meil hetkel tolgendabki.
Tegin paar fotot ka, et lammutustest saaks maili teel uut kasti küsida. Hästi vaadata, siis on difri auk ka näha:
Selline näeb välja 12-kandiga spetsvõti, millega saab VW pooltelgi difri küljest ära keerata. Õudsalt tahaks torxiga proovida, aga kurat no ei keera. Samas kui oleks olemas torx T42, siis sellega keeraks küll. Aga T40 hakkab ringi käima. T45 jällegi on liiga suur. Lisaks on torxvõtmed üldiselt kergelt koonuses, aga näe see võti on sirge. Kui torxid on tollimõõdus, siis see pajebenn on meetermõõdustikus.
Vot sellised on hetkel töötingimused - Välk on kõrgel pakkude peal. Kui auto alla vaadata, siis võtab kukalt kratsima, mida peab läbi elama üks auto, mis satub rullnokside kolhoosi kasutusse :p Isegi tungraua kasutusest pole mõnel inimesel aimugi. Muide - mõned juba tellivad murutraktoreid, aga ega eestis veel niita ei ole midagi? Siin on hein Iksile nabani. Vaadake kui ilusa platsi me murutraktoriga tegime special Välgu remondi jaoks :)
1 kommentaar:
pole viga kui see välk kuuri alla jääb, sest peagi saabub vääne, metsiku töövoimega ja performacega masin
Postita kommentaar