pühapäev, oktoober 14, 2012

Husqvarna 555 FXT võsalõikaja pehmed reduktorid

Husqvarna 545 Fx purunenud reduktori detail.
Kui täna kuulsin, et järjekordsel kliendil Husqvarna 555 Fxt reduktori võlli hammasratas peale kolme töökuud purunes, mõtlesin, et oleks aeg võsalõikajaid hoiatada. Olen müünud selle mudeli väljatulekust saadik kümmekond Husqvarna viis-viis-viit ning tunnen lisaks neile veel umbes kümmet metsafirmat, kes neid lõikajaid kasutavad ja peaaegu kõikidel on esimestel kuudel reduktor purunenud. Kas on tegu Husqvarna kavala 21. sajandi müüginipiga?
Toon siin ühe hea paralleeli. Jalatsitootja Crocs näiteks astus raskelt ämbrisse sellega, et plätud kestavad liiga kaua ja inimesed ei pea neid väga tihti vahetama. Seeläbi kannatavad aga müüginumbrid. Kahju et mul ei ole sammuloendurit, aga see, et ma käin juba kolmandat aastat 2 paari Crocs'i plätudega, räägib enda eest. Olgu siinkohal hinnanguliselt välja toodud veel minu jalatsikasutuse protsendid:
  1. Crocs'i plätu 96%
  2. töösaabas, kui ma vahest metsa satun 2,2%
  3. korvpallitoss 1,5% (ainult korvpallitrennides)
  4. jalgrattaking 0,1% (suhteliselt ebamugav on nendega niisama kõndida või poodi minna)
  5. king (matused, pulmad, tippkohtumised jms) 0,1%
  6. mäesuusasaabas (veel kordades kehvem poes käia kui jalgrattakingaga) 0,1%
Muide, pahatihti käin ka lanke vaatamas ja hulgun metsas Crocsidega ja teravad okkad lähevad  vahest läbi talla jalga, aga see ei ole Crocside eluiga päevagi kahandanud.
Ehk siis põhimõtteliselt on viimase 3 aastaga kulunud jalanõude peale ainult 15+15 euri. Need 2 paari Crocs'i plätusid käivad vähemalt 3 aastat veel. Võrdluseks oli mul üks kutt, kes soovis saemehena kätt proovida ja ostis prantsusmaal odavad Crocsi koopiad. Need kestsid umbes kuu aega ja tallad olid läbi nii et varvas käis vastu asfalti. Tõsi, maksid küll poole vähem kui originaalid. Sama kiiresti nagu lõppesid libacrocsid, lõppes ka selle mehehakatise töötahe.


Kommentaare ei ole:

Thanks for visit !