laupäev, juuni 01, 2013

Koliks soojale maale?

Monaco GP, 25.03.2011
Ma olen mereloom. Juba paar aastat olen unistanud elamisest Vahemere ääres. Ookean on küll vahva ja võimas, aga siin neljakümne neljandal laiuskraadil on ta tõeliselt soe vaid mõned kuud aastas. Käesoleval aastal võib-olla ei lähegi soojaks kui nii jätkub.  Naljatamisi oleme siin juba plaaninud Eesti suvitama tulla. Lisaks tuul  - Vahemeri pakub surfamiseks (ma ei mõtle neid kõhuli olesklejaid) paremaid tingimusi - seal on 200 tuulist päeva aastas! Tuulise ilma tõenäosus on vähemalt 5 korda suurem kui siin Atlandi ääres.
Järgmine nüanss - nii siin kui seal on võimalik talvel mägedesse suusatama sõita mõistliku ajaga - jälle ei jääks millestki ilma kui siit ära koliks.  Vahemere ääres elu keeb, aga meie elame Baskimaal, mis on nagu Prantsuse Setomaa.
Muretseda on jäänud vaid sissetulekuallika leidmise peale Vahemere ääres. Ilmselt Prantsusmaal mitte Hispaanias. See protsess võtab mul ühes tuumas koguaeg umbes 2-3% ressurssi. Mets on küll mõnus, aga võiks ju midagi hoopis muud teha - näiteks veesõidukite vallas või kasvõi auto-moto alal. Offroadihobiga saab muidugi metsas töö käigus tegelda :)  Paljud peavad autodega mudas müttamise eest peale maksma. 

Siin, kus kõik asjad on ilusate hindadega ning potensiaalseid kliente on palju, võiks teha kasvõi autolammutuse või -töökoja. Kunagi kui ma veel Eestis elasin, oli mul sarnane algatus plaanis. Isegi partner ja kinnisvara sai juba tookord välja otsitud, aga ühel hetkel avaldas partner soovi üksi edasi minna. Ma astusin teepealt eest ja tema on tänaseni tubli poiss olnud - www.autoart.ee

Kes seekordses start-up'is tahaks kaasa lüüa? Üksi on jõle igav ja paljud otsivad variante, kuidas Eestist tulema saada.

Kommentaare ei ole:

Thanks for visit !