teisipäev, august 24, 2010

Jälle Nissanist


Need asjakesed siin fotode peal on mu auto päraluugi lukk ja selle vastaspool. Parema poole omad on lõtku tõttu jube ära kulunud. Kui on harilik luukpära auto, siis kuuled seda luugi plaginat ilusti autosse ja see kolin oleks mu ammu hulluks ajanud mispeale ma oleks lõtku eemaldanud, aga kuna mul on salong ja kast eraldi, siis seda lõtku salongi kuulda ei ole.
Kuna mul on vaja ka velje poldiaukudesse käivaid tsentreerimispukse, siis otsustasin hinnapäringu saata Fakto Auto esindusse Lasnamäel, kust mu auto pärineb.

Mis te arvate, mis on nende vidinate hind ja mis mulle  vastati, kui saatsin Fakto Autosse maili, milles küsisin fotode peal olevaid asju?

Vastus oli täpselt selline (vali hiirega, et valge tekst nähtavaks muuta):


1) Luugi parempoolne lukk tuleb tellida koos luugiga. Hind 17019 EEK  (1088 EUR)
2) Luku vastusega on vee kurvemad lood - selleks tuleb tellida terve uus kastikate hinnaga 62826 EEK (4015 EUR)
3) Velje tsentreerimispukse eraldi ei müüda. Velje hind 5699 EEK.(364 EUR)

Lisaks olgu veel märgitud, et Euroopas (Saksamaa, Prantsusmaa, Inglismaa) müüakse selle hardtop'i uuemaid ja täiustatumaid mudeleid hinnaga umbes 1500-2000 EUR ning USA's $1200 (vt: siit) ja see on suurusjärgus 2 korda odavam kui Fakto Autos.

Kommentaare ei ole:

Thanks for visit !