neljapäev, november 14, 2013

Kiri kõrvaarstile.

Tere!

Mul on selline kõrvamure, et umbes Juulis kui sa kõvasti ookeanis ujumas käidud ja murdlainetes müratud, siis sattus vesi keskkõrva. Kõndimise ajal loksub ja krõbiseb, just nagu siis kui väljas pool kilet väljast poolt sattunud vesi.
Aga see vesi on sinna sattunud ilmselt nina kaudu, sest nendes lainetes on hull rõhk ja see sind rullib nagu kaltsu, siis satub vesi igale poole kuhu vähegi võimalik.
Miks ma arvan, et ta sees pool on - sest väljast tuleb ju raputades välja.
Tasakaal on ka kohati häiritud. Vahest rohkem, vahest vähem.

Youtubest vaatasin üht videot, mis näitas, et kui seal vesi on ja loomuliku drenaaži kaudu välja ei tule, siis tuleks see kiiresti eemaldada, kuna muutub mõne kuuga paksuks nagu liim. Ja see võib jäädavalt kuulmisele mõju avaldada.
Ma ei saa aru, kas seda liimi siis ei saa enam pärast ära loputada meditsiiniliselt?

Ja teine asi, mis silma jäi tollest videost, on see, et kui kuulmeluud jäävad kauaks vette, siis nad võivad jäädavalt pehmeneda ja ei juhi enam heli edasi. Jälle kuulmine kannatab eksole.

Ja nüüd minu küsimus - miks ta mul huvitav loomulikult välja ei tule ja kas ma peaks arsti juurde minema või on mingeid muid variante? Arsti juurde minek on jube tülikas minu jaoks. Ma ei viitsi poeski käia.

Ahaa, veel üks asi, mis ei ole harilik - sellest suvest alates - peale esimest korda, on vesi hakkanud ka surfamas käies keskkõrva sattuma. Seda ma saan aru nii, et peale surfamas käimist on krõbin suurem, kohe aru saada, et vett on juurde tulnud. Ometi surfamise ajal on tegu hariliku "korraks pea vee alla" momentidega olnud. Et kas nüüd siis hakkabki nii olema, et vesi satub millegipärast jube kergelt keskkõrva? Või on vee keskkõrva sattumine täiesti loomulik, aga minu puhul on mingi jama sellega, miks ta ise välja ei vaju.

Tervitustega,
Ragnar

----------------------------------------------

Arsti juures selgus, et vaatamata minu hulgalistele vatitiku kuure, oli üks kõrv endiselt paksult liiva täis ja teises oli väike kivi, umbes 4-5mm diameetriga. See siis koliseski trepist käies vastu kilet. No ja ime siis, et hästi ei kuulnud. Peale mõlema kõrva meditsiinilist loputamist tegin ka kuulmise kontrolli. Selgus, et kuulmine on täitsa korras. Lõpp hea, kõik hea!

---------------------------------------------

Väike reklaam ka: Veel on alles mõned head Husqvarna murutraktorid LTH 151!


Kommentaare ei ole:

Thanks for visit !