kolmapäev, veebruar 10, 2010

Igaks remondiks poest uus tööriist?


Mõtlesime täna, et peaks Välgu  (sellise hüüdnime panid Iks ja Tann mu vanale 66kw Passat Variantile, mille ma nüüdseks olen Tannile kinkinud) starteri maha kiskuma ja vaatama kas vaja uus bendix osta või koguni terve starter. Asi algas sellega, et ma võtsin oma uue KS-Tools võtmekomplekti kruvikeeraja otsiku, panin talle painduva pikenduse ja lähenesin ühele ristpeaga poldipeale. Asend polnud küll kiita, aga korraks sain natuke keerata ja käis nõks läbi. Ma olin jube rahul, et seekord pääsesin kergelt, kruvi ei olnud väga kõvasti kinni. Aga kohe oli mu pettumus suur, kui avastasin et see nõks tuli hoopis kruvikeeraja otsa purunemisest. Olin just hiljuti ostnud Stokkeri "Meistrid võidavad" kampaania raames omale fotol näha oleva padrunikomplekti. Tavahind 2200, soodukas 1200 kr.

Ilmselt käib see ost kategooriasse koolitused pealkirjaga "isegi kodutarbeks pole mõtet osta mitteprofessionaalseid tööriistu".  Sama nagu mootorsaagidega - ostad odava, saed korra, paar või koguni 10, ostad poole kallima, on riist eluks ajaks kuuri alt võtta.

Kui starteri maha võtsime, siis sealt seest tuli nats pudi. Nüüd Välk seisab ja ootab kuni Tann Eestist uue starteriga tuleb.

Välgu kiituseks võiks veel öelda seda, et bendix tegi imelikku häält juba siis kui ma selle auto ostsin aastal 2002. Odomeeter näitas siis 160 tuhat km. Mõtlesin, et töötab kaua töötab, eks siis teen korda. Paar nädalat tagasi sai täis Välgu läbisõit 300 tuhat ja starteri eluiga kohe peale seda. Seega starter töötas poolpidusena veel 7 aastat ja 140 tuhat kilomeetrit! Kuna alatasa mingit juppi tellides on vaja auto VIN koodi, siis on mul seda siit edaspidi hea kopida: VIN kood WVWZZZ3AZRE123025










Kommentaare ei ole:

Thanks for visit !