reede, märts 05, 2010

Panoramio fotod Google Earth'is

Täna hommikul avastasin mailboxist veikokkk soovituse foto geograafilise asukoha muutmiseks Panoramio keskkonnas. See on üks paljudest fotobaasi keskkondadest, mille layerit kasutab Google Earth. Ma olen siiani oma fotod Guugel Earth'i positsioneerinud piinliku täpsusega ja selle parandusettepaneku üle oli mul hea meel. Mõtlesin, et juu siis on mõni foto 10 meetrit valesse kohta täägitud ja tõttasin huviga vaatama, millest jutt käib. Aga kahjuks avastasin, et veikokkk oli asjast lihtsalt valesti aru saanud ja liiga hoogu sattunud. Nimelt, kui Panoramio lehel pilti positsioneerima hakkad, siis on seal selline palve:

"Please, place the photo where the camera was, not over the subject of the photo".

Asja mõte on püüelda sellise tulemuseni, et kui maakaardi peal valida suvaline koht, siis näeb seda, milline vaade sulle sellest punktist avaneb, mitte aga foto sellest kohast endast. Aga veikokkk oli mul soovitanud Haapsalu Kalakombinaadi kai foto täägida foto võtteplatsilt kai peale ringi.
Seda soovinuksin ka värskele Panoramio kasutajale veikokkk edasi öelda, aga kahjuks puudus võimalus kasutajanime järgi kontakteeruda.



Lisaks sain täna Ühispangast kirja, milles teatati, et minu laenulepingule määrati uus 6 kuu euribor ning laenu baasintress on tänasest 1,559% aastas. Aga mul pole aimugi, on see hea või halb uudis - kas niigi madalal istunud euribor on veel langenud või nats ülespoole tagasi tõusnud. Aga mõnus on küll, et 2007a 8000 kroonini küündinud kodulaenu kuumakse on 4000-5000 krooni kanti kokku kuivanud.

Kommentaare ei ole:

Thanks for visit !