esmaspäev, jaanuar 11, 2010

Suvekummid, lumi ja kiiruskaamerad...

David rääkis, et Prantsusmaal on erakordselt palju lund ja näitas mulle fotosid mis ta oli meie majast teinud kui meie eestis olime ja siin sadas maha tervelt 5cm lund. Tõepoolest, lund on siin varasematel aastatel ka sadanud vahest, aga eriolukord seisneb selles, et lumi püsib juba mitmendat päeva maas.
Seoses sellega on siin hommikuse lumega korralikud liiklusseisakud. Rekkad seisavad tee äärtes ja ootavad kuni lumi ära sulab. Kõik sõidavad 50-ga. Mina ka oma slikkidega :) Aga see nädal saan korraliku rehvi alla. Need küll seisavad mul siin juba kuu aega ja ootavad, aga ma arvasin, et ei hakka enne Eestis käimist uusi alla panema, kuna plaan oli panna auto jumala avalikku parklasse kusagil Barca lennuvälja lähedal ja mul pold isegi turvamutreid. Okei, nüüd on aeg. Nädala jooksul panen alla BF Goodrich AllTerrain 245/75 R17 - saab lögastel metsateedel hulga lõbusam olema. Aga mitte sellest ei tahtnud ma hetkel rääkida. Pigem sellest, et Pilku saatis lingi http://bit.ly/6SPxnN mis pani mind mõtlema, et äkki olen mina see kurja juur. Nimelt olen siin jaanuari jooksul Prantslaste kummaliste kiiruskaamerate hingeellu proovind tungida ja prantslaste peentes andmebaasides on 4 või 5 fotot minu autost. Kaks neist on tagant tehtud, 2 või 3 eest. Teadmiseks kõigile, et need hakkavad 90 alas pildistama juba kiirusel 96km/h navi järgi. Spido näitab ikka üle saja juba siis.
Eks paistab, mis nad nende fotodega edasi peale hakkavad, Madist pildistas kaamera Hollandis ja trahvikviitung tuli läbi mingi inkassofirma üpris kiiresti koju kätte. Trahv 400 krooni, välja nõudmine 500 :)
Ma kardan millegipärast, et minu auto ilusad fotod ei jõua trahvini, aga eks paistab.

P.S Võtsin viimati kodunt powerballi kaasa. Kunagi 2 aastat tagasi jõudsin oma 12232 rpm-ga eesti topis 49-ndaks. Praegu on see rekord lükatud 84.-ndaks. Plaan on nüüd 13 tuhat ära kruvida. Isegi Tann tegi täna 11700 midagi. Ise olen hetkel peale come-backi saanud rekordiks tänase 12131. Hoia eest Akis Kritsinelis!

Kommentaare ei ole:

Thanks for visit !